poniedziałek, 27 grudnia 2010

o mnie

Joanna Strąbska-Kubiak

Jestem przewodnikiem sudeckim od 2010 roku. Z zawodu jestem architektem, z zamiłowania historykiem architektury. Specjalizuję się w wycieczkach krajoznawczych po zabytkach architektury. Od 2015 roku mieszkam w Niemczech i empirycznie zdobywam wiedzę o nieznanej nam w Polsce na taką skalę architekturze romańskiej i wcześniejszej.
Mam wieloletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą. Byłam instruktorką ZHR, drużynową i hufcową. Jestem członkiem Studenckiego Koła Przewodników Sudeckich we Wrocławiu.
Moją pasją są: zabytkowa architektura, wędrówki, fotografia, szycie i dobra herbata :)
Moim marzeniem zdobycie Starej Góry - odwiedzenie Machu Picchu.

Uprawnienia
  • Przewodnik sudecki kl. III.
  • Kierownik placówek wypoczynku dzieci i młodzieży
Dane kontaktowe
  • e-mail: asiaprzewodniczka[at]gazeta.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz