niedziela, 26 lutego 2017

wiosenne porządki

Postanowiłam po dwóch latach zrobić porządek z blogiem, a może nawet go ruszyć. Długo się zastanawiałam co z nim robić, bo żadna z popularnych form blogowania ani mi się podoba ani mi wychodzi. Zrobię to jakoś zupełnie po swojemu... Dlaczego taka nazwa? Dlaczego taki nickname? O co w tym wszystkim chodzi? Oraz "dlaczego nie zostałam sławnym blogerem i vlogerem?" Może kiedyś napiszę, nic nie obiecuję, bo przejrzałam dziś stare posty z obietnicami i aż żal... :P

Mam ze 2 nieopublikowane posty na bloggerze i jestem pewna, że parę więcej było na starym smartfonie, który zapadł w śpiączkę - niby działa, ale nie da się z nim skomunikować. Jeśli ktoś zna jakiegoś dobrego smartfonowego magika, to ja chyba chętnie skorzystam, o ile nie każe sobie złotem płacić, ani królestwem, ani księżniczką... 

Zobaczymy co z tego wyniknie. Na dziś poszło dostosowanie wyglądu i funkcjonalności do moich potrzeb. Dobranoc. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz