sobota, 12 lipca 2014

San Francisco

Po sukcesie pytania o NYC (poza komentarzami na blogu miałam też trochę prywatnych wiadomości, wszystko wezmę pod uwagę) zapytam jeszcze o to co zobaczyć/robić w San Francisco?
Tu niestety nie zrobię listy swoich typów, bo jeszcze jej nie ustaliłam (poza oczywistym Golden Bridge i po prostu spacerowaniem po pagórkowatych uliczkach).
Mamy jakiś przewodnik i trochę czasu, więc się wymyśli, ale jeśli macie jakieś podpowiedzi, to zdecydowanie będzie łatwiej :)

W zasadzie nie sprawdziłam jak mogę odpowiadać na komentarze z komórkowego bloggera, ale zakładam, że jakoś się to da i uda mi się utrzymać kontakt.
Póki co muszę wrócić do załatwiania wszystkich ważnych rzeczy, których nie zdążyłam jeszcze zrobić... Np wypełnić deklarację o pozostaniu w OFE :P

Jeśli uda mi się połączyć z internetem gdzieś po drodze na lotnisko, następny post będzie o reisefieber... i odchudzaniu walizki ;)

p.s. na telefony i smsy odpowiadam tylko do jutra dziś do 13 ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz